Det største reklamebureau i Holland var repræsenteret på Network12 for at fortælle om positionering. Han advarede mod overload og to much features. Who dares? Det handler om at gøre noget der er anderledes. Hvis alle siger Zig så Zag. Hvad er et brand? En dynamisk tatovering i folks hjerter og tanker som får dem til at købe dine produkter eller serviceydelser. Det handler ikke om hvad du siger, men hvad de siger. Din position eller brand expression er som en trampolin, der giver dig et kraftligt afsæt. Det er det kompas du skal navigere efter.
Hvis du ikke har en position er du overalt. Det er din essens. Stil de 4 afgørende spørgsmål: Hvad er dit produkt/service? På hvilken måde er i unikke? Hvad er værdien for jeres kernekunder? Hvordan kan i konstant demonstrere det? Skab en kategori hvor du er den eneste spiller af din slags. F.eks. Heineken har de rebrandet som et socialt netværk. Der er Facebook, Twitter og LinkedIn og så er der Heineken. Eller Cup a soup vil aldrig kunne vinde i kategorien suppe, så der kører de kampagnen Cofee, Tee, Mee. Dvs. en pausedrik med ernæringsværdi. Vi lavede en kreativitetsøvelse og en case med vores egen virksomhed
My vision
What To be the best spirituel business coach in Denmark adding value to life
How Who guides you to listen to your heart, be the person you have always dreamed of, speaking your truth and making great results
Who For leaders ready for transformation of all your life conditions by looking at where you hold yourself back/down
Why Because you are tired of not living your fullest potentiel and bring all you can to the world. You long to play full out
Hans checkliste for succes:
Simple (enkelthed)
Unexpectet (gør noget uventet/overraskende)
Credible (hvorfor skulle jeg tro dig? Giv detaljer og referencer fra ambassadører)
Concrete (Vis ikke kun fortæl, hvad kan jeg se, høre, føle, lugte etc.)
Emotional (link pleasure til køb eller smerte til ikke at købe)
Story (visualiser)
Det er vigtigt hvordan vi præsenterer informationen. Gør det gerne i en sætning. The pitch. Som når man skal sælge film i Hollywood
Skriv et svar