Elsebeth Fogh

Results through people

Nyhedsbrev

Tilmeld dig mit nyhedsbrev nedenfor og modtag den gratis E bog Hjælp jeg er så træt af, at ingen forstår mig – styrk din indre power og bliv hørt forstået og respekteret.

  • Forside
  • Shop
  • Styrk din indre power
  • Blog
  • Artikler
  • Coach brevkasse
  • Coach
    • Coach profil
      • Målgrupper
      • CV
    • Karriere coaching
    • Ledercoaching
    • Teamcoaching
    • Stresscoach
    • Integrative coaching
      • The Shadow Effect
      • Blue Print Coaching
      • Referencer Integrative Coaching
    • DiSC profiler
    • Outplacement
    • Livshjulet
  • Ledelsesrådgiver
    • Referencer
      • Samarbejdspartnere
      • Referencer fortsat
  • Citater om livet
  • Video
  • Kontakt
You are here: Home / Artikler / The power of positioning

The power of positioning

27. september 2012

Det største reklamebureau i Holland var repræsenteret på Network12 for at fortælle om positionering. Han advarede mod overload og to much features. Who dares? Det handler om at gøre noget der er anderledes. Hvis alle siger Zig så Zag. Hvad er et brand? En dynamisk tatovering i folks hjerter og tanker som får dem til at købe dine produkter eller serviceydelser. Det handler ikke om hvad du siger, men hvad de siger. Din position eller brand expression er som en trampolin, der giver dig et kraftligt afsæt. Det er det kompas du skal navigere efter.

Sociale netværk - personlig branding

 

Hvis du ikke har en position er du overalt. Det er din essens. Stil de 4 afgørende spørgsmål: Hvad er dit produkt/service? På hvilken måde er i unikke? Hvad er værdien for jeres kernekunder? Hvordan kan i konstant demonstrere det? Skab en kategori hvor du er den eneste spiller af din slags. F.eks. Heineken har de rebrandet som et socialt netværk. Der er Facebook, Twitter og LinkedIn og så er der Heineken. Eller Cup a soup vil aldrig  kunne vinde i kategorien suppe, så der kører de kampagnen Cofee, Tee, Mee. Dvs. en pausedrik med ernæringsværdi. Vi lavede en kreativitetsøvelse og en case med vores egen virksomhed

My vision 

What              To be the best spirituel business coach in Denmark adding value to life

How               Who guides you to listen to your heart, be the person you have always dreamed of, speaking your truth and making great results

Who               For leaders ready for transformation of all your life conditions by looking at where you hold yourself back/down

Why               Because you are tired of not living your fullest potentiel and bring all you can to the world. You long to play full out

 

Hans checkliste for succes:

Simple          (enkelthed)

Unexpectet (gør noget uventet/overraskende)

Credible      (hvorfor skulle jeg tro dig? Giv detaljer og referencer fra ambassadører)

Concrete     (Vis ikke kun fortæl, hvad kan jeg se, høre, føle, lugte etc.)

Emotional  (link pleasure  til køb eller smerte til ikke at købe)

Story           (visualiser)

Det er vigtigt hvordan vi præsenterer informationen. Gør det gerne i en sætning. The pitch. Som når man skal sælge film i Hollywood

Relaterede indlæg:

  1. Ny Facebook side: Elsebeth Fogh – Træd ud af skyggen og lad dit lys skinne. Styrk din indre power

Skrevet i: Artikler

Forrige indlæg Næste indlæg

Skriv et svar Annuller svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *

Kurv

Elsebeth Fogh

Elsebeth Fogh

Elsebeth Fogh har siden 1998 coachet ledere og medarbejdere til den korteste vej til de vigtigste mål. Til fornyet indsigt og bevidsthed om, hvad de virkelig ønsker sig. Bidraget til overblik over, hvad der helt specifikt skal til, for at nå de vigtigste mål, og hvad der står i vejen. Sikre at der skabes varige forandringer.

  • Facebook
  • Instagram
  • LinkedIn
  • YouTube

Copyright © 2025 · Elsebeth Fogh · Udviklet af: ReneSejling.dk

Copyright © 2025 · News Pro Theme til Genesis Framework · WordPress · Log in

For at forbedre din brugeroplevelse bruger dette website cookies .Accepter

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these cookies, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may have an effect on your browsing experience.
Necessary
Altid aktiveret
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Non-necessary
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.
GEM & ACCEPTÈR